Action Global Communications представя нова корпоративна идентичност и назначава нов главен изпълнителен директор, които отразяват динамичните промени във веригата

Дата: 13 Февруари 2017г.

Бързият растеж при търсенето на дигитален ПР от страна на клиентите в пазарите от Централна и Източна Европа, Русия, Близкия Изток и Северна Африка, е двигател на промяната в ПР стратегиите

 

Action Global Communications обяви новата си корпоративна идентичност, която отразява стратегическата промяна във веригата – сега управлявана от своя нов главен изпълнителен директор, Крис Кристодулу, който поема позицията от основателя на групата, Тони Кристодулу.
 

Като визионерска, регионална комуникационна верига от ПР агенции с 45-годишна история, Action винаги се е фокусирала върху развиващите се пазари и сега е водеща независима комуникационна компания в Източна Европа, Балканите, Русия, ОНД, Прибалтика, Близкия Изток и Северна Африка.


Новата визия със семпъл и модерен дизайн на логото на компанията е символ на традиция и новаторство, и е изцяло съобразена с динамиката и промените в комуникационната среда. Корпоративната идентичност също така отбелязва и присъединяването на специално създадения бранд Action Digital, който удовлетворява изискванията на бързоразвиващите се технологии и свързаните с тях услуги, силно застъпени в актуалното портфолио на веригата.
 

В допълнение, чрез офиса си в Брюксел, поделението Action Diplomacy осигурява международни експерти в комуникациите, които управляват проекти на вътрешнообщностните пазари за конкретни комуникационни кампании на Европейския Съюз. Освен това, веригата осъществява и дейности по управление на комуникационни проекти на ЕС в Япония, САЩ, Монголия, Панама, Бразилия, Нигерия и много други държави по света.
 

„Работим с много мултинационални компании в повече от 40 държави в света и вярваме, че едно от основните предимства на компанията ни е наличието на локални офиси и експерти на местно ниво“, споделя Крис Кристодулу, главен изпълнителен директор на Action Global Communications. „Всички пазари, на които оперираме, са различни, имат своите специфични особености и изисквания по отношение на комуникациите и това, което сме доказали, че правим най-добре за нашите клиенти, е да осигуряваме успешни и значими резултати на ПР дейностите им както на глобално, така и на локално ниво“, допълни той.
 

„Въпреки че дългогодишната история на Action е предимно свързана с традиционния ПР, и макар че от няколко години можем да се похвалим със сериозен опит в дигиталния ПР, развитието на новите технологии и променената информационна среда оказват влияние върху подхода ни за осъществяване на успешни стратегически комуникации. Нашето желание е да трансформираме компанията и услугите си, така че да удовлетворим необходимостта от разработване и осъществяване на все по-комплексни интегрирани комуникационни стратегии, коментира Росица Донкова, управляващ директор на Action Global Communications в България. „Вярваме, че можем да предложим автентични и приложими идеи, които ще допринесат за успешното представяне на нашите клиенти“.
 

За Action Global Communications


Action Global Communications е международна верига от ПР агенции, създадена през 1971 г. със седалище в Никозия, Кипър. Веригата притежава 44 офиса предимно в Източна Европа, Балканите, Русия, ОНД, Прибалтика, Близкия Изток и Северна Африка. През 2015 г. агенцията е отличена с наградата Best Mediterranean Consultancy of the Year, а основателят й Тони Кристодулу получава признание за цялостен принос в сферата на Пъблик Рилейшънс от престижното издание The Holms Report.
 

Action Bulgaria е създадена през 1996 г. като част от международната верига и притежава правата за представителство на Weber Shandwick в България. Агенцията осъществява дейности в областта на корпоративните и маркетингови комуникации, дигитален и институционален ПР. Притежава значителен опит в обслужването на мултинационални компании, осъществяващи своята дейност в индустрии, свързани с енергийния, фармацевтичния, автомобилния, IT&C, финансовия сектор, както и в секторите за бързооборотни стоки и тежка промишленост. Сред настоящите клиенти на агенцията в България са: OMV, Siemens, Boehringer Ingelheim, Electrolux, Federal-Mogul Motorparts, Saxo Bank, IGB Gas Interconnector Greece-Bulgaria, Nokian Tyres, GEFCO, The International VAT Association, Textron Systems, Abbey DLD Colleges и други.
 

Още новини

RSS виж всички

Фурор на био продуктите на „Вкусове от Италия 2018“

Био продуктите, представени в 14-то издание на зоната „Вкусове от Италия“ се радват на изключителен интерес от посетителите на международните специализирани изложби „Фудтех“ и „Винария“, които се провеждат в Международен панаир Пловдив.

Витализирани вина дебютираха на „Винария“ и грабнаха медали

За първи път на „Винария“ посетителите дегустират вина, създадени под звуците и енергийното въздействие на класическа музика от Бетовен и Вивалди. Още със своя дебют първите в света витализирани вина спечелиха медали от международния конкурс за наградите на изложбата.

24 експоната са шампионите на „Агра“, Фудтех“ и „Винария“

24 експоната станаха победители в Конкурса за иновации на изложбите „Агра“, „Фудтех“ и „Винария“ в Международен панаир Пловдив. В надпреварата участваха рекорден брой претенденти - общо 75 изделия на 56 фирми и научни институти.

Глобалното проучване на Visa показва икономическите ползи за градовете, които преминават към дигиталните разплащания

Нарастващото използване на електронни разплащания чрез мобилно устройство или банкова карта би могло да донесе ползи в размер на 470 милиарда долара годишно за 100 града, включени в специално проучване на Visa, проведено от Roubini ThoughtLab.

Ремонт на Дюзи Инжектори Bosch

София Дизел Център е ремонтно предприятие, специализирано във възстановяването на компоненти от дизеловата горивна система – помпи и дюзи.

Action Global Communications Bulgaria

Action Global Communications Bulgaria

Адрес:
гр. София 1000, ул. Раковски 80, вътрешна къща
Телефони:
+359 2 980 3018, +359 2 980 3076