С верига от над 1270 хипермаркета Kaufland отбелязва 50 години в Европа

Дата: 12 Януари 2018г.

С повече от 1270 хипермаркета в 7 европейски страни, годишен оборот от 21,6 млрд. евро и екип от близо 150 000 човека Kaufland отбелязва 50 години в Европа. От откриването на първия хипермаркет на веригата в Бакнанг, Германия през 1968 г. до декември 2017 г., когато врати отвори най-новият обект на веригата в Преров, Чехия, Kaufland се затвърди като компания лидер с богат и успешен международен опит.
„В основата си Kaufland e семейна фирма. Започнахме с един хипермаркет в Германия, а благодарение на успешното ни развитие, днес имаме 1270 в Европа. Това ни превърна в един от най-важните търговци на дребно на европейския пазар и ни даде опита и увереността да гледаме към още по-голяма експанзия - в Молдова и Австралия.“ – заяви Патрик Каудевиц, председател на Управителния съвет на групата Kaufland. „Променяме се постоянно, за да отговаряме на желанията и очакванията на потребителите. Това, което няма да променим и в бъдеще, е нашето обещание – ние осигуряваме качество на пазаруването, а с това и качество във всекидневието на клиентите.“ – допълни той.
Мисълта за всеки клиент е основната съставна част на успешния растеж на Kaufland не само в Германия, но и в Европа. Първият хипермаркет, който веригата открива извън Германия, е в Чехия през 1998 г., последван от стабилна експанзия в Словакия, Хърватия, Полша, Румъния и България. Компанията увеличава и търговската площ на обектите си от 1000 кв.м. на средно 3200 кв.м, обогатява асортимента на предлаганите продукти и марки до 20 000 артикула и се разраства от първоначалните 70 служители до 148 000 в Европа през 2017 г.
В България компанията присъства от 2006 г. и до момента има изградена верига от 58 хипермаркета в 33 града и годишен оборот от близо 1,7 млрд. лева. За 12 години Kaufland България се превърна в устойчив едноличен лидер в сектора за търговия на дребно с бързооборотни стоки, предпочитан всекидневен партньор както на българското домакинство, така и на българския производител.
Паралелно с устойчивото си развитие Kaufland България се превърна и в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева от 2006 г. насам.
Kaufland България е и един от най-големите работодателите у нас с екип от над 6400 души, голяма част от които са с компанията от самото й начало.
„Богатата история и опит на Kaufland на международните пазари ни позволява да задаваме и поддържаме всекидневно най-високите стандарти на местния пазар в България.“, коментира Димитър Спасов, Главен изпълнителен директор на Kaufland България. „Благодарение на 50-годишното ни присъствие в Европа, днес на местно ниво налагаме тенденции за прозрачен бизнес и добри практики, създаваме и прилагаме най-модерните международни технологии и иновации във всяка сфера на нашата дейност в страната.“, допълни той.
През 2017 г., паралелно с експанзията, Kaufland България навлезе и в активна фаза на модернизация. Новата концепция е изцяло ориентирана към клиентите и създадена след задълбочени проучвания на нагласите им. Компанията започна поетапно да модернизира първите изградени обекти у нас и да изгражда всеки следващ по новата концепция. Основен акцент в обновленията са модерният интериор и новаторските функционални решения, за по-лесно пазаруване и комфорт на клиента.
 

Още новини

RSS виж всички

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка.

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

Икономично производство на опаковки със заоблен контур дори и в малки партиди Волфертшвенден, Германия, 16 януари 2018 г. – Благодарение на употребата на иновативен инструмент за рязане по контура, вече е много икономично да се произвеждат опаковки със заоблен контур в малки партиди на термоформовъчна машина.

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

Компанията получи втора награда на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.