Световни звезди се обединяват в кампанията #TheUltimate на серията Huawei Mate 10

Дата: 08 Декември 2017г.

 

Huawei стартира нова международна телевизионна кампания с участието на популярни личности от Централна и Източна Европа, и Скандинавските страни. Всички те имат различни роли в клипа, както професионални, така и лични, и едно общо нещо – партньор в лицето на интелигентна машина, смартфон, който улеснява постигането на мечтите им. Серията Mate 10 взаимодейства с тях, отговоря на желанията им, показвайки как за първи път мобилно устройство се адаптира спрямо потребителските нужди. Видеото към рекламния клип на най-новата серия Huawei смартфони е достъпно на адрес: www.youtube.com/watch?v=xk9T0-uJq3w

Катинка Хосу, олимпийски шампион по плуване, Робърт Левандовски, футболист от световна класа, Манфред Бауман, професионален Leica фотограф, Катринел Менгия, международен супермодел, Масимо Савич, поп музикант и Дукиса Номику, телевизионна звезда, участват в най-новата реклама на серията с устройства Mate 10 Pro и Mate 10 lite, чиято световна премиера бе през през октомври.

 

 

 

„За първи път толкова много влиятелни личности участват заедно в кампания на Huawei. Изключително сме щастливи и горди, че те споделят идеите ни и се доверяват на нашия бранд. Вярваме, че те олицетворяват приоритетите, които имаме в Huawei, и ни помагат да предадем своето вдъхновение на много хора.“, споделя споделя Лонгруи Цио (Джефри), директор отдел „Потребителски устройства” за HUAWEI България и Македония.

Идеята на видеото се базира на историите на международни професионалисти – хора, които са изключително добри в това, което правят. Създателите задават въпроса: какво ги прави изключителни? Те не просто работят усърдно за постигане на успеха си, но заедно с Huawei споделят желание за развитие, за прогрес, който не може да бъде спрян, „жажда“ за знание и реализиране на целите.

„С #TheUltimate кампанията искаме да насърчим хората да потърсят вътрешната си сила, с която да постигат повече, точно както Huawei работи всеки ден по следващите си иновации. Ние ежедневно предизвикваме границите и непрекъснато се развиваме.“, допълва Лонгруи Цио (Джефри).

Рекламният спот #TheUltimate е дело на DDB & Tribal, а двата модела вече са налични в търговсата мрежа в България.
 

Още новини

RSS виж всички

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка.

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

Икономично производство на опаковки със заоблен контур дори и в малки партиди Волфертшвенден, Германия, 16 януари 2018 г. – Благодарение на употребата на иновативен инструмент за рязане по контура, вече е много икономично да се произвеждат опаковки със заоблен контур в малки партиди на термоформовъчна машина.

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

Компанията получи втора награда на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

Publicis Consultants MSLGROUP

Publicis Consultants MSLGROUP

Адрес:
бул. България 118
Телефони:
+ 359 2 4340 710