Carlsberg пуска ЕВРО 2012 приложение за смарт телефони и телевизори

Дата: 29 Февруари 2012г.

Carlsberg UEFA EURO 2012™ app дава безплатен достъп до екслузивни новини и видео, търси добрите барове

Точно 100 дни преди началото на ЕВРО 2012 Carlsberg представи уникално приложение за смарт телефони, таблети и телевизори, което ще дава на феновете безплатен достъп до ексклузивно съдържание, новини, резултати, коментари, статистика и видео от футболното събитие на годината. Апликацията е на различни езици и може да се сваля свободно от Android и iTunes магазините под името UEFA EURO 2012™ app by Carlsberg.

Тя е създадена в партньорство с един от лидерите в разработката на спортни приложения на пазара – Motain.

Едно от уникалните предимства на приложението е, че ще зарадва феновете на бирата и футбола и със специален гид за баровете, в които могат да се гледат мачовете и се предлага добре изстуден Carlsberg. Освен това Carlsberg UEFA EURO 2012™ app ще следи неотлъчно и изявите на легендарния вратар на Дания и Манчестър Юнайтед Петер Шмайхел, който от началото на годината е официален посланик на Carlsberg за ЕВРО 2012. Апликацията ще дава възможност на запалянковците и да гласуват в реално време за най-добрия играч в отделните мачове на ЕВРО 2012 в рамките на инициативата Carlsberg Man of the Match. Освен това през нея те ще могат да се включат в игрите на компанията във Facebook и да спечелят като награда билети за първенството.

Хиляди фенове, включително българите, вече участват в надпреварата за билети Carlsberg Fan Challenge в социалната мрежа, като отговарят на периодично отправяните към тях предизвикателства и футболни въпроси. Във финалната фаза те ще влязат в директен сблъсък за голямата награда – да се срещнат лично с най-добрия играч на финала на ЕВРО 2012, за да му връчат приза Carlsberg Man of the Match. Трима щастливци ще бъдат избрани, за да заминат за Варшава заедно с Петер Шмайхел. На място легендарният вратар ще ги постави на решаващ тест, който ще определи и големият победител на Carlsberg.

„Като съдия на Carlsberg Fan Challenge нямам търпение да се запозная с най-големия фен, който ще ми покаже най-силно желание и готовност да връчи наградата на най-добрия играч на финала. А междувременно очаквайте много интересни неща от мен във Facebook и Carlsberg UEFA EURO 2012™ app”, коментира Петер Шмайхел по време на представянето на приложението в централата на Carlsberg в Копенхаген днес.

100 дни преди началото на ЕВРО 2012 от компанията обявиха, че за да направят ЕВРО 2012 достъпно преживяване за по-широк кръг от феневе, ще отворят 5 къмпинг зони (Carlsberg Fan Camps) в Полша. Те ще бъдат разположени в Гданск, Варшава, Краков, Вроцлав и Познан. Футболните мини градове ще бъдат изградени на база опита от големи музикални фестивали със специални Carlsberg барове и различни клубни забавления. Те ще предлагат от една страна настаняване на разумна цена, и от друга незабравимо преживяване и общуване между феновете от различни националности. Повече информация за къмпинг зоните на Carlsberg всеки може да намери на http://www.carlsbergfancamp.pl/.

За Carlsberg и футбола
Carlsberg е един от най-дългогодишните спонсори на Европейското първенство по футбол, като партньорството стартира през 1988 година и продължава и досега. Carlsberg e официален партньор на UEFA EURO 2012™.
Марката има сериозни традиции в подкрепата на този спорт като спонсор на национални отбори и едни от най-сериозните международни футболни събития. От 70-те години на миналия век Carlsberg е първият спонсор на датския национален отбор по футбол и националното първенство.
Carlsberg подкрепя и клубния футбол с широк спектър от партньорства в Европа, сред които дългогодишното сътрудничество с Liverpool FC и наскоро обявените договори с Arsenal и Tottenham Hotspur в Англия, FC Copenhagen, OB-Odense в Дания, Hamburg SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli в Германия, FC Porto в Португалия и др.

За Carlsberg Group
Carlsberg Group е един от водещите производители на бира в света, със сериозно портфолио от марки бира и други напитки. Carlsberg е една от най-популярните марки бира в света, а заедно с Tuborg е сред шестте най-успешни бранда в Европа. В Carlsberg Group работят над 43 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара. През 2010 г. Carlsberg Group продаде над 135 хектолитра бира или около 40 млрд. бутилки годишно.

Още новини

RSS виж всички

Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането

Скъпи приятели, на 20.01.2018г. стартира курсът ни "Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането".

ИТ кариера с Open Academy

Кажете "Да" на кариера в ИТ сферата с новото издание на инициативата Open Academy 2018. Ако сте мотивирани и амбициозни, ако имате интерес и желание за професионално развитие в ИТ сферата, Open Academy е правилното решение.

Основи на Софтуерното Тестване

Обучението ще бъде в дневна и/или вечерна форма с обща продължителност от 12 часа. Основи на Софтуерното Тестване е насочен към всички, които желаят да работят и да се развиват в областта на Софтуерното Тестване.

Цялостен Java SE курс

Пакет от 3 курса - "Основи на програмирането", "Въведение в програмирането с Java" и "Java SE 8" на уникална цена от 749* лева вместо регулярните 1365 лева.

С++ за начинаещи

Стартира записване за курс в 2 части - "Основи на програмирането" и "Въведение в програмирането със C++" за начинаещи.

PeeR to peer

PeeR to peer

Адрес:
София, бул."Юрий Венелин"32
Телефони:
(+359 2) 981 14 44; Mobile: (+359) 893412143