NVIDIA, Monolith и Warner Bros. Interactive Entertainment работят съвместно по франчайза Middle-earth: Shadow of War за PC

Дата: 22 Август 2017г.

Дългоочакваната игра ‘Middle-earth: Shadow of War’ дебютира на Gamescom 2017, където се изпълнява в HDR формат на GeForce GTX, с инструмента Ansel

Кьолн, Германия-Gamescom- 22 август 2017—NVIDIA, Warner Bros. Interactive Entertainment и Monolith Productions днес обявиха, че работят заедно върху компютърната версия на видеоиграта Middle-earth: Shadow of War.

PC версията на Middle-earth: Shadow of War ще разполага с NVIDIA Ansel, фотографският in-game инструмент на NVIDIA. Компанията работи с Monolith и върху други напреднали PC технологии, като висококачествено динамично (HDR) осветление, което създава по-широка гама от цветове и яркост и прави играта по-реалистична и потапяща.

“NVIDIA е важен партньор, който притежава огромен опит в сферата на PC гейминга, както и богат набор от ресурси за разработчици и усъвършенствани гейминг технологии” каза Кевин Стивънс, вицепрезидент и продуцент на Monolith Productions. “Работим с NVIDIA по множество аспекти отнасящи се до играта Middle-earth: Shadow of War — от стабилността и изпълнението на драйверите до най-авангардните технологии като Ansel и HDR.”

Middle-earth: Shadow of War ролева екшън игра (RPG) , която продължава оригиналния разказ за Middle-earth: Shadow of Mordor. Играчите ще бъдат завладени от по-богат, по-личен и експанзивен свят, изпълнен с епични герои и злодеи, емблематични места, оригинални врагове, повече типажи и нови герои с невероятни истории, съживени от многонаграждаваните Nemesis System.

“За нас е чест да работим с Monolith по Middle-earth: Shadow of War,” каза Тони Тамаси, старши вицепрезидент на отдел Съдържание и технологии в NVIDIA. “Малките детайли като осветлението правят игрите по- въздействащи, затова работим в тясно сътрудничество с разработчиците на игри и им помагаме да използват нашите технологии, за да реализират по- зашеметяваща визия на своите творения.”

Екип от инженери, специалисти в областта на визуалните ефекти на NVIDIA работи в тясно сътрудничество с Monolith върху разработването на Middle-earth: Shadow of War, предавайки своя опит в най-новите графични технологии и предоставяйки огромни ресурси за разработка на NVIDIA, включително библиотека за визуални ефекти, инструменти за разработчици, научни статии, изходни кодове и още много други неща, с които разполага в момента Monolith.

Това сътрудничество осигурява на PC платформите за гейминг напреднали настройки за Middle-earth: Shadow of War и увеличава ползите от производителността на графичните ускорители NVIDIA® GeForce® GTX 10-та серия GPU. С приближаването на датата на лансиране на играта, NVIDIA и Monolith ще продължат да работят заедно, за да увеличат стабилността на платформата и ще финализират поддръжката на функции и технологии, предлагани само за гейминг платформата GeForce GTX, като например NVIDIA SLI™, Game Ready Drivers, NVIDIA G-SYNC™ monitor technology, оптимизирани настройки за възпроизвеждане и GeForce Experience™.

Бъдете в течение с новостите около NVIDIA
Абонирайте се за блога NVIDIA , последвайте ни във Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn и Instagram, гледайте видеа NVIDIA в YouTube , както и снимки във Flickr.

Останете в течение с Middle-earth: Shadow of War
За повече информация относно Middle-earth: Shadow of War, посетете www.ShadowofWar.com или ни открийте в YouTube (ShadowofWarGame), Facebook (ShadowofWarGame), Twitter (@ShadowofWarGame), Instagram (ShadowofWarGame), Twitch (MonolithLive) и нашето Lithium общество (ShadowOfWar).

Бъдете в течение с новостите около NVIDIA
Абонирайте се за блога NVIDIA , последвайте ни във Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn и Instagram, гледайте видеа NVIDIA в YouTube , както и снимки във Flickr.

Още новини

RSS виж всички

Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането

Скъпи приятели, на 20.01.2018г. стартира курсът ни "Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането".

ИТ кариера с Open Academy

Кажете "Да" на кариера в ИТ сферата с новото издание на инициативата Open Academy 2018. Ако сте мотивирани и амбициозни, ако имате интерес и желание за професионално развитие в ИТ сферата, Open Academy е правилното решение.

Основи на Софтуерното Тестване

Обучението ще бъде в дневна и/или вечерна форма с обща продължителност от 12 часа. Основи на Софтуерното Тестване е насочен към всички, които желаят да работят и да се развиват в областта на Софтуерното Тестване.

Цялостен Java SE курс

Пакет от 3 курса - "Основи на програмирането", "Въведение в програмирането с Java" и "Java SE 8" на уникална цена от 749* лева вместо регулярните 1365 лева.

С++ за начинаещи

Стартира записване за курс в 2 части - "Основи на програмирането" и "Въведение в програмирането със C++" за начинаещи.