NVIDIA пусна два мощни VR софтуерни пакета за разработчици

Дата: 20 Ноември 2015г.

София, България 19 ноември 2015— NVIDIA пусна версия 1.0 на два мощни VR сета за софтуерна разработка (SDK): NVIDIA GameWorks ™ VR и NVIDIA Designworks ™ VR.

Когато се използват в комбинация с водещи в индустрията GeForce® и Quadro® графични процесори, тези пакети предоставят на разработчиците необходимите инструменти за създаването на невероятния VR преживявания, увеличаване на производителността, намаляване на забавянето, подобряване на хардуерната съвместимост и ускоряване на 360-градусови видео излъчване ( подробности във видеото).

Виртуалната реалност променя драстично нашето ежедневие и начина, по който гледаме на нещата. От комфорта на нашия дом можем да проучваме места, които не сме посещавали, да видиме в детайли проектирането на следващия автомобил или самолет или да седим спортно събитие от гледна точка на треньора или играчите. Постигането на реалистично преживяване е сложна задача, затова завладяващата виртуална реалност изисква 7 пъти по- висока графична обработка в сравнение с традиционните 3D приложения и игри.

И двата SDK пакета разполагат с изчерпателен набор от APIs и библиотеки за разработчиците на слушалки и приложения, като новата рендираща технология NVIDIA Multi-Res Shading, която увеличава производителността с до 50% докато запазва високото качество на изображението.

Версия 1.0 на софтуерните пакети (SDK) предлагат поддръжка за Windows 10.

GameWorks VR
За разработчиците на игри и приложения GameWorks VR SDK включва:

  • Multi-Res Shading- иновативна рендираща технология за виртуална реалност, в която всяка част на изображението се обработва, за да отговори на плътността на пикселите на изображението, в резултат на което се получава възможно най- добрата картина. Тази технология използва мултипроекторната архитектураNVIDIA Maxwell™, за да представи множество гледни точки посредством една- единствена стъпка, предоставяйки значителни подобрения в производителността.
  • VR SLI— тази технология има за цел да подобри качеството на VR приложенията, където няколко графични процесора могат да се пренасочат към едно от очите, за да се подобри стерео обработката.

GameWorks VR вече е интегриран във водещите гейм енджини. Epic Games обявиха поддръжка за GameWorks VR Multi-res Shading и VR SLI функции в предстоящата версия на популярния си Unreal Engine 4.

GameWorks VR доставя също така специфични функции за VR разработчици, включително:

  • Context Priority— осигурява по-добър контрол над задаването на задачи на графичния процесор по поддръжката на сложни характеристики на VR техниката, като асинхронно "изменение във времето", което намалява драстично забавянето и бързо приспособява изображения когато геймърите движат главите си като не се налага повторното рендиране на всеки нов кадър.
  • Direct Mode—третира VR слушалките като VR дисплей (не като обикновен Windows монитор) достъпно само за VR приложенията, предоставя по- добра plug and play поддръжка и по- добра съвместимост при VR слушалките.
  • Front Buffer Rendering—намаля латентността и подобрява образа на изображението.

DesignWorks VR

За разработчиците на професионални VR приложения в производствените отрасли , медии и развлекателна индустрия , нефтен бизне, както и медицински изображения , NVIDIA Designworks VR създаде GameWorks VR SDK с добавени мощни инструменти , като :

  • Warp and Blend— нови APIs, които предоставят приложения за геометрични корекции и интензивни промени при десктопите за създаване безпроблемни VR среди без никаква латентност.
  • Synchronization— техники за предотвратяване на прекъсване и разминаване на изображенията като същевременно се създава един голям плот, която се задвижва от множество графични процесори или клъстери. Различни технологии като Frame Lock, Stereo Lock, Swap Groups и Swap Barriers са на разположение на разработчиците за проектиране на експанзивен VR CAVE и къстлърни среди.
  • GPU Affinity— осигурява драматични подобрения в производителността чрез управление на графиките и рендиране в множество графични процесори.

VR разработчиците могат да свалят GameWorks VR SDK от https://developer.nvidia.com/gameworksVR. Обновената версия на DesignWorks VR е достъпна чрез регистриране в сайта: https://developer.nvidia.com/designworks-vr.

Още новини

RSS виж всички

Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането

Скъпи приятели, на 20.01.2018г. стартира курсът ни "Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането".

ИТ кариера с Open Academy

Кажете "Да" на кариера в ИТ сферата с новото издание на инициативата Open Academy 2018. Ако сте мотивирани и амбициозни, ако имате интерес и желание за професионално развитие в ИТ сферата, Open Academy е правилното решение.

Основи на Софтуерното Тестване

Обучението ще бъде в дневна и/или вечерна форма с обща продължителност от 12 часа. Основи на Софтуерното Тестване е насочен към всички, които желаят да работят и да се развиват в областта на Софтуерното Тестване.

Цялостен Java SE курс

Пакет от 3 курса - "Основи на програмирането", "Въведение в програмирането с Java" и "Java SE 8" на уникална цена от 749* лева вместо регулярните 1365 лева.

С++ за начинаещи

Стартира записване за курс в 2 части - "Основи на програмирането" и "Въведение в програмирането със C++" за начинаещи.