ScaleFocus: Софтуер „разпознава” какво искат клиентите на финансовите институции; повишава продажби със 180%

Дата: 23 Април 2013г.

Софтуер за статистически анализ „разпознава” какво искат клиентите и повишава продажбите на банки и застрахователи. Решението ще бъде представено от IBM и ScaleFocus на ИТ форум за българските финансови организации на 25-ти април 2013г. в столицата. Софтуерът за статистически анализ е SPSS Modeler. В ING Bank в Полша например, след внедряването му, продажбите от директни маркетингови инициативи се увеличават със 180%. В хода на проекта се изгражда централизирана система за управление на продажбите, която в реално време дава 360-градусов поглед върху клиентските статуси и история. Посредством статистически модели се правят изчисления кои продукти и услуги са най-удачни за даден клиент и какъв подход да се използва. Достъпът е контролиран и сведен до една обща платформа, заменяща многото на брой портали, които преди това са носели доста по-ниска оперативна ефективност.
При „предричащия анализ“ (predictive analytics) се изследва поведението на сходни клиенти спрямо продукти и услуги, които използват. Откриват се скрити зависимости в масиви от данни от различни източници, правят се сравнения и анализи, прогнозира се поведението на клиентите и се съветва как да се предлага определен продукт. Статистическите модели симулират „идеалните“ предложения и намаляват вероятността клиент да напусне институцията при определени обстоятелства. Възможни са широк набор от сечения, вариации и симулации - за предвиждане на резултата от една кампания, пускането на нов продукт или откриването на група рискови клиенти.
„Това е изключително ценна информация за всяка банка, застрахователна компания или друга финансова институция”, коментират от ScaleFocus.
Според проучвания на индустрията, 54% от банковите мениджъри все още се фокусират върху опростяване на процесите вътре в организацията. „Усилията продължават да са насочени към интеграцията на процесите, сигурността, нормативните промени. Би трябвало да се насочат и към следващото ниво – създаването на организация, в която най-важни са познанията за клиента”, споделят от ScaleFocus, бизнес партньор на IBM за внедряване на такъв тип решения.
 

Още новини

RSS виж всички

С++ за начинаещи

Стартира записване за курс в 2 части - "Основи на програмирането" и "Въведение в програмирането със C++" за начинаещи.

Цялостен Java SE курс

Пакет от 3 курса - "Основи на програмирането", "Въведение в програмирането с Java" и "Java SE 8" на уникална цена от 749* лева вместо регулярните 1365 лева.

Основи на Софтуерното Тестване

Обучението ще бъде в дневна и/или вечерна форма с обща продължителност от 12 часа. Основи на Софтуерното Тестване е насочен към всички, които желаят да работят и да се развиват в областта на Софтуерното Тестване

ИТ кариера с Open Academy

Кажете "Да" на кариера в ИТ сферата с новото издание на инициативата Open Academy 2018. Ако сте мотивирани и амбициозни, ако имате интерес и желание за професионално развитие в ИТ сферата, Open Academy е правилното решение.

Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането

Скъпи приятели, на 20.01.2018г. стартира курсът ни "Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането".